قراب :جدايى عبداللهى كذب است /شفر به تيم جلا داده است/ آرزوى قلبى ام سلامتى قائدى است  

عضو هيئت مديره استقلال گفت: جدایی عبداللهی صحت ندارد و او كماكان سرپرست تيم هستند و با قدرت به كار خود ادامه مى دهد.

قراب :جدايى عبداللهى كذب است /شفر به تيم جلا داده است /آرزوى قلبى ام سلامتى قائدى است جواد قراب در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اينكه مطرح شده باشگاه استقلال به دنبال جايگزينى براى نصرالله عبداللهى است گفت: اصلا چنين چيزى صحت ندارد و ايشان كماكان سرپرست تيم هستند و با قدرت به كار خود ادامه مى دهد. به هيچ عنوان چنين چيزى را نشنيده ام و بايد بگويم عبداللهى به خوبى كارهاى خود را انجام مى دهد و به اين ترتيب پيش ما هستند .مطرح شدن چنين موضوعاتى شايعه اى بيش نيست.

امیدوارم قائدی همانند سابق به هنر نمايى هايش ادامه دهد

 او درباره وضعيت مهدى قائدى بيان كرد: آرزو دارم كه قائدى هر چه سريعتر خوب شود و دوباره به فوتبال و باشگاه استقلال بازگردد و همانند سابق به هنر نمايى هايش ادامه دهد. بايد بگويم عاشق قائدى هستم و او را همانند فرزندان خودم دوست دارم و آرزوى قلبى ام اين است او سلامت باشد.

اولین جام را می گیریم

عضو هيئت مديره استقلال در مورد فيناليست شدن اين تيم در رقابت هاى جام حذفى عنوان كرد :خوشبختانه ما به دوستانى كه تا حدودى كم لطف بودند و انتقاد مى كردند ثابت كرديم كه چه تيمى هستيم. البته بايد بگويم انتقاد كردن خوب است اما به شرطى كه راهكار هم نشان دهد. در هر صورت ثابت كرديم تيممان فوق العاده است و انشاله اولين جام را هم مى گيريم.

ما بدون هواداران هیچ هستیم

 او همچنين ادامه داد: ما نشان داديم كه يك تيم هستيم نه يك نَفَر. عملكرد خوب ما از هيئت مديره در نهايت به كادر فنى و بازيكنان رسيد و آنها هم توانستند نتايج خوبى را رقم بزنند. در اين ميان حمايت هواداران نيز كمك زيادى به ما كرد و اگر آنها نباشند ما هيچى نيستيم. تمام عشق و اميد ما اول به خدا و سپس به هواداران استقلال است.

با شفر قرارداد می بندیم، او به تیم جلا داده است

 قراب درباره تمديد قرارداد شفر بيان كرد :در مورد تمديد قراداد پيش از اينها با شفر صحبت كرده بوديم و اعلام شده بود كه در صورت كسب جام اين امر صورت مى گيرد اما با تمام صحبت هاى مطرح شده مى توانم بگويم كه شفر به تيم جلا داده است .تمامى بازيكنان با سيستم اين مربى آشنايى پيدا كردند و مى دانندچگونه بازى كنند .به نظر شما آيا قربانى هم بازيكن گذشته است ؟يا فرقى نمى كند ديگر بازيكنان چه ؟همه بچه ها فوق العاده شدند و انشاله با شفر قرارداد مى بنديم و با او بازى هاى ليگ و آسيايى را ادامه مى دهيم.

مهاجم جدید فردا وارد تهران می شود

 عضو هيئت مديره استقلال در مورد جذب بازيكن جديد گفت :اين بازيكن فردا وارد تهران مى شود .از طرفى حق طبيعى است كه بازيكن جديد پس از ورود است بدهد تا در صورت تاييد قرار داد منعقد شود چرا كه اگر بازيكن مورد نظر آمادگى لازم را نداشته باشد با جذب او مقابل هواداران شرمنده مى شويم .بنابراين در ابتدا بازيكن مورد نظر شفر تست مى دهد و در نهايت با تأييد در تيم جای می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار